wtorek, 1 sierpnia 2017

FIT DESERY NISKOKALORYCZNE. RECENZJA EBOOKA




Witajcie :) Lubicie słodycze? Kto ich nie lubi! Dzisiaj będzie słodko w zdrowym wydaniu bowiem zapraszam na recenzję wyjątkowego ebooka autorstwa Krzysztofa Domaszewskiego, którego profil @domaszzzzz na Instagramie obserwuję już od dłuższego czasu. Oto Mistrz fit słodkości ;)




Zajrzyjmy do środka ebooka Fit desery niskokalorycznieTo najnowszy ebook Krzysztofa. Znajdziemy w nim 20 przepisów na pyszne, zdrowe, niskokalorycznie desery, pacząwszy od domowej czekolady, placuszków, naleśników, babeczek, pralinek, ciasteczek, ciast, lodowych deserów, lodów. Wszystkie fit i niskokaloryczne!




Przystępne, proste receptury dokładnie przeprowadzą nas przez proces przygotowania deserów, których podstawą są zdrowe orzechy, ziarna, olej kokosowy, kakao, karob, suszone i świeże owoce, zamienniki cukru białego i białej mąki. Każda receptura zawiera dodatkowe sugestie, czym możemy podmienić dany produkt lub jak prosto zmodyfikować przepis by deser zyskał nowy wymiar. Fit desery uzupełniają fit kremy, śmietanki, smarowidła i konfitury. Wszystko po to, by cieszyć się smakiem pysznych, zdrowszych wersji deserów bez wyrzutów sumienia, bez szkody dla figury, bez narażenia się na złe samopoczucie. Przy tym sami zobaczcie jak to wszystko kusząco wygląda! Aż ślinka cieknie!!!













Jeśli jeszcze nie przekonały was apetyczne słodkości na zdjęciach zobaczcie proszę to wiele mówiące porównanie. Zdecydowanie warto sięgać po domowe desery w wersji fit!  

Dla kogo ebook Fit desery niskokalorycznie...?  Dla wszystkich!  
Zarówno tych chcących zamienić sklepowe słodycze na słodkie przysmaki w zdrowych wersjach! Jak dla tych, którzy nie kupują już gotowych słodyczy preferując domowe tradycyjne wypieki, bo zawsze warto spojrzeć z innej perspektywy i od czasu do czasu zamienić tradycyjną drożdzówkę na chociażby ciasto z dżemem figowym a kaloryczny tort z kremem na lekki blok bananowo - malinowy. Jeśli czujesz się fit i już dość sprawnie przygotowujesz zdrowe słodycze i desery znajdziesz tu sporą dawkę inspiracji dla dalszych eksperymentów. Ebook Fit desery niskokalorycznie to kawał dobrej roboty, z której za przystępną cenę możemy czerpać ku uciesze naszych kubków smakowych :) 

Co prawda kocham książki w wersji papierowej ale muszę przyznać że wydanie elektroniczne ma swoje zalety, nie zajmuje miejsca na mojej i tak już przeładowanej książkami półce no i w każdej chwili mam do niego dostęp na telefonie czy tablecie. Ja pędzę teraz na zakupy, bo ślinka mi cieknie na niektóre z tych łakoci, po przepisy zapraszam Was do ebooka ;) 




Ebook Fit desery niskokalorycznie 
Autor:  Krzysztof Domaszewski 
Liczba stron:  120
Liczba przepisów:  20
Format: PDF (Portable Document Format) Format pliku obsługiwany przez darmowe programy do przeglądania i odczytu. Nie jest potrzebny specjalny czytnik.
Rok wydania:  2017 
Cena Ebooka 17,70 zl
Ebooka kupisz na http://www.fitslodycze.pl/

Osobiście stałam się szczęśliwą posiadaczką pakietu 3 ebooków  akurat trwa promocja, także szczerze polecam ;) 








24 komentarze:

  1. Na IG widzimy mnóstwo pozytywnych słów na temat tych słodkości i byśmy chętnie kupiły gdybyśmy miały w ogóle czas robić inne słodkości oprócz tych nam potrzebnych na bloga :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem Wy jesteście szczególnym przypadkiem ;D

      Usuń
  2. Coraz częściej stykam się z recenzjami tych ebooków i powiem szczerze, że kuszą mnie baaaardzo (blok czekoladowy?! w wersji fit?! Biorę w ciemno!). I chyba kupię fit desery oraz fit słodycze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze polecam ten podwójny pakiet ebookówn, na serio trudno się oderwać od zdjęć... hmmm co dopiero mowa o gotowych smakołykach ;D

      Usuń
  3. Jestem przyzwyczajona do papierowych książek i nigdy nie korzystałam z kulinarnych ebooków, ale może się przełamię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic trudnego! Wystarczy zapisać otrzymany w mailu plik na dysku i otwierać kiedy się ma ochotę ;) to tańsza wersja zarówno dla wydawcy jak i kupującego :)

      Usuń
  4. A ja z kolei zwykle gotuję z przepisów znalezionych na blogach, tak więc na poważnie rozważam zakup ebooka, ale dopiero po urlopie, wiadomo :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie zapowiadają się pysznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  6. No po prostu rewelacja!
    Bardzo mi się podoba :)
    No to teraz nie pozostaje nic innego jak wypróbować przepisy.
    Super!
    Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie przepisy, więc coś czuję, że gotowanie z tej książki byłoby dla mnie przyjemną przygodą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie fit desery urzekają i wciągają :)

      Usuń
  8. Rzadko robię coś z przepisu, ale z ebooka na pewno wiele receptur mogłabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bym się śliniła do tych ilustracji:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Już od dawna czaję się na Jego ebooki. W końcu je dopadnę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak: dłużej się nie zastanawiaj, szkoda czasu skoro można zajadać takie pyszoty ;)

      Usuń
  11. Ciekawe przepisy a zdjęcia aż zachęcają do ich sprawdzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Po takiej recenzji i zdjęciach mam ochotę na te ebooki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze wiedzieć o tym ebooku, bo profil Krzyśka bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O ... niedługo czas u mnie na deserek ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo słyszałam o tym ebooku :) Przepisy muszą być genialne.

    OdpowiedzUsuń
  16. też je kupiłam i bardzo mi się podobają :) rzadko gotuję z książek, raczej z blogów, ale te mnie skusiły :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale genialne pomysły na słodkości, lubię sobie czasem podjeść łakoci i dla mnie jest to super rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawienia komentarza.
- pozytywny komentarz to miód lany na me serce, negatywny to łyżka dziegciu do porannej herbaty ...
Za wszystkie z góry dziękuję.

Copyright © 2014 Kulinarne zapiski , Blogger