wtorek, 19 kwietnia 2016

MIZERIA Z CZOSNKIEM NIEDŹWIEDZIM

Witajcie :) dzisiaj podobno DZień CZosnku więc świętuję  taką oto mizerią :) Ogórek idealnie łączy się ze świeżym czosnkiem niedźwiedzim a orzechy w mizeri to fajny dodatek. Zapraszam.





MIZERIA Z CZOSNKIEM NIEDŹWIEDZIM 
wedł. Lukasza Łuczaja 

1 duży ogórek lub kilka gruntowych
szkl śmietany lub jogurtu 
kilka (kilkanaście)  liści czosnku niedźwiedziego 
łyżka posiekanej mięty pieprzowej - u mnie bez
sól, pieprz, cukier do smaku
3 łyżki posiekanych orzechów włoskich 

Ogórek obrać pokroić w plasterki, liście czosnku umyć, osuszyć i pokrioć. 
Jogurt wymieszać z resztą składników,polać nim mieszaninę ogórka i czosnku. Wymieszać, schłodzić w lodówce. Posypać orzechami przed podaniem. 


Smakowało ;) 




28 komentarzy:

  1. Nadal czarujesz nas tymi liśćmi :D Może w weekend uda nam się wyjść do Hali targowej i tam poszukamy szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, wybaczcie ale jeszcze trochę poczaruję ;) a nóż i Wam się uda go kupić :)

      Usuń
  2. Super pomysł na urozmaicenie tradycyjnej mizerii. Lubię to! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja to lubię :D pozdrawiam i zapraszam częściej ;)

      Usuń
  3. Jestem zauroczona tym czosnkiem niedźwiedzim :) Mizeria pyszna i te orzeszki fajnie do niej pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię mizerię z przeróżnymi dodatkami. Czosnek, szczypiorek, rzodkiewka....ale moi domownicy nie. A więc robię tzatziki i wtedy wszystko przełkną i tak jest na moim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprytnie ;) u mnie jest jeszcze gorzej bo mój najważniejszy domownik w ogóle nie jada mizeri i czegokolwiek ze śmietaną także ja sobie mogę z nią robić co mi się podoba :)

      Usuń
  5. Lubię wiosenne sałatki - Twoja jest pyszna, ciekawe składniki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna propozycja :-) już mi smakuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna propozycja :-) już mi smakuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też dziś słyszałam o tym święcie czosnku:)
    Super pomysł na mizerię:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zwykle jadam klasyczną mizerię, ale nie zamykam się na nowości. Z wielką chęcią bym zjadła taką jako dodatek do dania głównego. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i o to chodzi by próbować innych połączeń nawet gdy na stałe zostaniemy przy tych tradycyjnych ;) pozdrawiam!

      Usuń
  10. Hello, I do not go crazy for cucumbers but it feel a good recipe! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog leaving a comment so I can follow back. Thank you. ♥ ♥
    http://thatisammore.blogspot.it/
    That’s amore

    OdpowiedzUsuń
  11. Zamiotłaś tradycyjną mizerię pod dywan! I dobrze, stworzyłaś coś, co warto spróbować, bo składniki są nader interesujące:)

    OdpowiedzUsuń
  12. zgadzam się co do tych orzechów,z mizerią to idealne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czosnek niedźwiedzi dziś gościu również u mnie, mniammm!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mizeria z orzechami...? Doprawdy intrygujący pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby co reklamacje do Łuczaja :D mnie taka wersja od czasu do czasu pasuje :)

      Usuń
  15. Uwielbiam mizerię, ale ta musi być niezwykła:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nadzieję, że uda mi się upolować gdzieś te liście :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie jadłam nigdy mizerii z orzechami, muszę wypróbować to połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe i bardzo udane połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapowiada się bardzo ciekawie! Muszę wypróbować Twój pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Klasyka w odświeżonej wersji :) bardzo mi się podoba Twój pomysł na mizerię :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawienia komentarza.
- pozytywny komentarz to miód lany na me serce, negatywny to łyżka dziegciu do porannej herbaty ...
Za wszystkie z góry dziękuję.

Copyright © 2014 Kulinarne zapiski , Blogger