wtorek, 26 września 2017

DIETA OXY, PRZYJAZNA APLIKACJA I PYSZNE POSIŁKI

Witajcie :) Słyszeliście o diecie OXY? To znana od conajmniej dwóch lat jedna z najpopularniejszych chyba w tej chwili diet, stosowana przez celebrytów i opisywana wielokrotnie w popularnych mediach. DIETA OXY to dieta białkowo - rotacyjna, opracowana przez polską dietetyczkę Patrycję Mazur składająca się z 5 pełnowartościowych, zdrowych posiłków o dostosowanej indywidualnie kaloryczności. Dieta OXY poprawia kondycję organizmu, jest zdrowa i bezpieczna gdyż jest dalece udoskonaloną wersją znanej niegdyś i popularnej diety białkowej. Dieta jest dopasowywana indywidualnie na podstawie krótkiej ankiety i tak naprawdę może z niej skorzystać zarówno ten, kto chce schudnąć, jak i ktoś, kto chce pozostać przy aktualnej wadze, a jedynie zadbać o zdrowsze, urozmaicone posiłki czy oczyścić swój organizm.




Wybieramy między 
tradycyjną dietą oxy
opartą na białku pochodzenia zwierzęcego i roślinnego, o obniżonej ilości węglowodanów dzięki czemu odchudzanie będzie bardziej skuteczne 
* dietę oxy w wersji vege czy oxy vege + fish 
szczególnie pomocne w oczyszczeniu organizmu z toksyn, poprawieniu kondycji skóry, włosów i paznokci. 

Tradycyjna dieta OXY podzielona jest na cztery etapy odchudzania.
Detoks przygotowuje do diety, oczyszcza i wzmacnia organizm. To bardzo przyjemny etap obfity w antyoksydanty pochodzące z kolorowych warzyw, owoców i koktajli oczyszcząjących.
Fat burning to wzmocnienie utraty tkanki tłuszczowej dzięki większej, jednak bardzo bezpiecznej ilości białka zwierzęcego.
Step to połączenie białka zwierzęcego i roślinnego czyli utrzymanie podkręconego wcześniej metabolizmu i kontynuowanie zrzucania nadmiaru kilogramów.
Balance to faza równowagi między węglowodanami, białkami i tłuszczami.
Stabilizacja czyli faza wyprowadzająca z diety chroniąca przed efektem jojo



Korzystanie z diety bardzo ułatwia aplikacja diety OXY. Dzięki niej mamy zawsze przy sobie na tablecie lub telefonie przygotowaną dla nas dietę, jadłospis na każdy dzień z ciekawymi ale prostymi w przygotowaniu posiłkami. Istnieje możliwość wymieniania niektórych produktów w przepisach. Ale wiecie co jest najfajniejsze...?  To, że na jeden dzień mamy kilka różnych propozycji śniadań, obiadów, przekąsek i kolacji dzięki czemu możemy wymienić sugerowany posiłek na inny o tej samej kaloryczności. To naprawdę super sprawa gdyż mimo diety wybieramy sobie posiłek na który akurat mamy ochotę. Mało tego możemy również zamienić poszczególne dni diety czyli całe dzienne jadłospisy! W bardzo łatwy sposób możemy wygenerować w aplikacji listę zakupową dla wybranego okresu diety np. na dwa dni lub tydzień z uwzględnieniem podziału na kategorie produktów niezbędnych do przygotowania posiłków na ten czas. Również w aplikacji zapisujemy nasze tygodniowe pomiary i wraz z upływem czasu śledzimy efekty diety.



Z pakietem diety otrzymujemy mnóstwo dodatkowych wskazówek, informacji i ciekawych artykułów o tym jak mądrze i zdrowo się odżywiać. Bo założenia diety Oxy to nie tylko zgrabna i szczupła sylwetka ale przede wszystkim zdrowie, piękna skóra, włosy i paznokcie. Dlatego często po dietę Oxy i jej produkty sięgają osoby szczupłe chcące jedynie dostarczyć organizmowi niezbędnej ilości witamin, minerałów, przeciwutleniaczy i enzymów. 


Charakterystyczmym produktem dla diety OXY jest oxy shake, bogaty w antyoksydanty i przeciwutleniacze, który wzmacnia efekt diety jednocześnie chroniąc układ moczowy, wątrobę, usuwając toksyny, poprawiając samopoczucie. W skład pysznego oxy shake'a którego przygotujemy sami z zaledwie 4 składników z OXY box'a wchodzi fantastyczna liofilizowana żurawina, nie zawierająca konserwantów i substancji słodzących. Żurawina liofilizowana to super produkt, który można stosować w kuchni na wiele różnych sposobów. Polecam!




Jak wspomniałam dieta dobierana jest pod nas na podstawie krótkiego testu, dostosowana do konkretnego typu osobowości, dzięki czemu istnieje szansa na to, że posiłki nie tylko będą nam smakowały, a nawet mile nas zaskoczą co spowoduje, że bez najmniejszego problemu wytrwamy na diecie i uzyskamy pożądane efekty bez niechcianego efektu jo-jo. Jestem naprawdę mile zaskoczona jadłospisem jaki przyporządkowano mojej osobie. Test określił mnie jako Urodzoną Przywódczynię, opanowaną ale lubiącą niekonwencjonalne rozwiązania z naciskiem na to, że lubię oryginalne i ciekawe przepisy! Co jak co ale chyba troszkę już o tym wiecie ;D Mój jadłospis w aplikacji diety OXY to strzał w dziesiątkę! Niektóre posiłki naprawdę mile mnie zaskoczyły swoją oryginalnością. Smaczne, i co równie ważne z uwzględnieniem sezonowych produktów. Wcale się nie dziwię, że wiele osób sięga po dietę OXY właśnie po to by poszukać inspiracji i urozmaicić swój jadlospis.


Śniadania z OXY 
Naleśnik owsiany 

Gryczanka czekoladowa 

Kanapki z pastą z marchewki


Obiady z OXY 
Łosoś z sosem malinowym :D 


Dorsz z nutą cynamonu i risotto z dynią

Leczo z dynią i soczewicą


No i zrobiło się jesiennie i pysznie ;) A to zaledwie niewielki wycinek posiłków, są jeszcze równie fajne propozycje na kolacje i przekąski. Przepisy dostępne w aplikacji diety Oxy po uprzednim dobraniu i wykupieniu odpowiedniego pakietu. Bez obaw, jeśli lubicie raczej tradycyjne potrawy dieta Oxy dopasuje się do Was, chociaż mówię Wam, warto czasem spróbować czegoś nowego! Na stronie dietaoxy.pl znajdziecie  produkty wzmacniające efekty 
diety czy oczyszczania organizmu lub pomagające w walce z niechcianym cellulitem. 

To na który obiadek byście się skusili?  ;)

22 komentarze:

  1. Nigdy nie stosowałam takiej diety, ale posiłki wyglądają bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posiłki są pyszne! Zwłaszcza te zaskakujące połączenia łosoś + maliny czy dorsz + cynamon ;) serio!

      Usuń
    2. Smakują okey ale drogie są i zrezygnowałam ale spróbować warto :)

      Usuń
  2. Posiłki w tej diecie są super! Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na tę dietę się nie skuszę, bo irytują mnie jej nachalne reklamy w sieci (zwłaszcza na Youtube).
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nachalne reklamy to znak rozpoznawczy naszych czasów ;D to się musiałaś wkurzyć wchodząc do mnie :D :D swoją drogą na mnie nie padło, ani na Youtube ani gdzie indziej - o diecie dowiedziałam się dopiero poprzez konta na Ig i zachwalane przez dziewczyny produkty, które co tu dużo mówić są naprawdę super. Dieta podobnie, profesjonalnie opracowana i smaczna :) nigdy nie reklamuję czegoś czego osobiście nie sprawdzę i co na to nie zasługuje ;) pozdrawiam 💜

      Usuń
  4. Nie słyszałam wcześniej o tej diecie. Pomysł z aplikacją jest super, bo można mieć jadłospis cały czas pod ręką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej diety i nie stosowałam. Jeżeli ktoś potrzebuje to dobre rozwiązanie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ....rownież oczyszczenia organizmu lub zmany złych nawyków żywieniowych na bardziej zdrowe, to nie tylko odchudzanie ;)

      Usuń
  6. Ten łosoś z sosem malinowym nas bardzo zaciekawił :D
    Słyszałyśmy już o diecie OXY i naprawdę wydaje się być super opcją :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówię wam,fajne połączenie smaków ten łosoś i malinki :)

      Usuń
  7. Wszystko wygląda apetycznie Olu, sporo potraw z tej diety znam. Niestety na mnie nie zadziałała, a jakie efekty, oprócz dobrego samopoczucia Ty widzisz? Daj znać proszę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zadziałała bo... nie schudłaś? Ty chyba nie potrzebujesz ;) Ja chcę troszkę zrzucić ;) na jakieś super efekty chyba jeszcze za wcześnie, jestem dopiero w trzecim tygodniu diety, waga co prawda spadła o jakieś 1,5 kilo jednak to póki co pewnie efekt oczyszczania, utraty wody itp.chcąc zgubić więcej ciałka trzebaby kontynuować dietę przynajmniej przez kolejny miesiąc. Jednak już dzisiaj mogę powiedzieć, że detox od słodyczy i lekkie posiłki nie obciążają żołądka i czuję się zwyczajnie lżej, mam więcej energii do działania. Co ciakawe często bez ulubionej kawy, tylko na herbatkach zielonej/ziołowych a nie czuję się senna i siedzę do późna. Dla mnie plusem są też zaplanowane posiłki bo odpada pytanie,, co dzisiaj na obiad,, ;D niektóre obiadki z diety przemycam dla reszty rodzinki ;) Może zdecyduje się na kolejny miesiąc diety, wtedy powiem więcej o efektach długofalowych :) pozdrawiam 💜

      Usuń
  8. Nie słyszałam dotychczas o diecie Oxy, ale muszę przyznać że brzmi ciekawie, no i fajnie że ma kilka różnych wariantów :) Potrawy również wyglądają przepysznie <3

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to prawda! fajne jest to, ze mozna sobie wybrac miedzy klasyczna, wegetarianska, a semiwegetarianska. za to OGROMNY plus!

      Usuń
  9. Sama nazwa diety obiła mi się o uszy, ale nigdy jakoś jej się specjalnie nie przyglądałam. Niemniej czytając post, wygląda na interesującą. Poczytam o niej więcej, bo te przepisy naprawdę wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś nigdy nie miałam okazji spróbować tej diety ale kto wie może w przyszłości to nastąpi. Aktualnie jestem na cateringu dietetycznym https://www.lightbox.pl/torun i tak naprawdę to wszystko co osiągnęłam zawdzięczam jemu. Jak dla mnie dieta pudełkowa na tą chwilę nie ma sobie nawet równych.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostawałam kiedyś i powiem Wam, że byłam bardzo zadowolona. Teraz jednak chciałabym się przerzucić na siłownię i na dietę pudełkową. Polecacie?

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli chcecie odżywiać się zdrowo to ja serdecznie polecam Wam stronę https://najlepszewkuchni.pl/produkty na której znajdziecie wiele różnych przepisów. Jestem zdania, że zawsze warto sięgać po najlepsze produkty i przepisy.

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawienia komentarza.
- pozytywny komentarz to miód lany na me serce, negatywny to łyżka dziegciu do porannej herbaty ...
Za wszystkie z góry dziękuję.

Copyright © 2014 Kulinarne zapiski , Blogger